Jumaat, Ogos 22, 2014

Dalam dan sangat dalam.

Ya, ya, ya.




Adakalanya kita hanya perlu gelak saja bila perkara itu berlaku sekali lagi. Seperti kehidupan, kalau kita lalui benda yang sama tapi watak berbeza pun - aku hanya mampu gelak. Mungkin itu salah aku, tidak berubah dari yang dulu.

Ya, ya, ya.

Macam kes aku pagi ini, sabun masuk ke dalam lubang jamban. Dalam dan sangat dalam. Tapi aku gagahkan jua, nasib baik aku tak melabur. Kalau tidak bayangkan - tangan aku berselepat.





Boleh imiginasi?

Entri ini tak sesuai untuk aku akhiri dengan 'Salam Takziah MH17'. Apa-apa pun, al-Fatihah. Berkabung pakai pakaian kaler hitam, itu bukan budaya Melayu. Aku tak setuju bahagian itu. Lagi-lagi kes, di jalan raya suruh bertafakur.

Selamat pagi Malaysia.

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...