Ahad, Februari 05, 2012

Malas-malas, dan bermalas-malasan.

Setiap insan bernama manusia mempunyai citarasa tersendiri, dan gaya pemikiran sendiri. Kadangkala dikatakan dungu sebab terlalu teknikal, terlalu sophistikated apabila terlalu penuh norma luar normal.

Isi blog aku semakin lama, semakin sedikit.

Bermakna, aku dah malas nak menulis panjang-panjang.

Sebenarnya tak susah nak menulis suatu karangan yang menarik.

Tak sesusah memahami jiwa seorang wanita.







Jiwa wanita ibarat kerak nasi dalam periuk. Jangan ditoyoh-toyoh, bercalar-balar isi dalam periuk nasi tu nanti. Perlahan-lahan, rendam dalam air, kasi kembang baru boleh tanggal kerak nasi itu. Jangan biarkan kerak nasi terlalu lama dalam periuk, sukar ditanggal.

Sesiapa berjiwa wanita, mesti faham kan, apa aku cuba maksudkan?

Kebosanan mencipta kelainan.

2 ulasan:

a.s.m.a berkata...

x paham..
terlalu sastera sgt kot or aku yg buta sastera (>_<)

Pepto-Bismol berkata...

Peh !
Ini antara gambaran tentang jiwa wanita paling dalammm aku penah terbaca. Macam lucah pun ada kalau dua kali baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...