Jumaat, Disember 17, 2010

'...meyakini diri saya, saya seorang Gay.' - Huh?

Baru balik dari menyejukkan badan dengan cuaca sejuk lampau di luar.

Rilek-rilek, pergi bancuh kopi tanpa gula (malas nak menapak beli gula). Inilah rutin beberapa hari, minum kopi hitam (black coffee) dan duduk menelaah.

Aku boleh terima lagi, status di FB - aku dah tunang, aku dah kahwin, aku dah beranak lapan. Ya, rakyat Malaysia kan sukakan FB. Katanya, tak nak ketinggalan zaman. Itu yang berlaku dalam famili aku juga: atuk saudara aku aktif tak hengat dunia dengan FB. Bagusnya, dia bertanya khabar anak cucu, sanak saudara, update pasal majlis perkahwinan anak keluarga itu ini. Atuk jiwa muda, memang cayalah!







Aku baca post kawan aku kat FB, memang aku ternganga habis dari awal sampai habis tengok video ini. Macam aku tengok filem SAW 3D tapi tak ada darah: cerita lelaki yang sukakan objek keras.

Petanda akhir zaman, berbangga membuat dosa.

PS: Aku rela jadi anak bujang tabah dari GEI yang tabah.

Kebosanan mencipta kelainan.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tabahkan dia.


http://www.seksualitimerdeka.org/

baca ni

Nadia berkata...

gilor..~!!!

WOLFMAN berkata...

umat negara Sodom yang terlepas dari azab ni. haha!

Judiene berkata...

Muka die tak bersalah langsung masa mengaku yang die gay.
Bangga lagi ade la.
Hape die ingat ni US nak bangga-bangga mengaku yang diri tu gay.
Hadoii.
Nauzubillah..

Judiene berkata...

Muka die tak bersalah langsung masa mengaku yang die gay.
Bangga lagi ade la.
Hape die ingat ni US nak bangga-bangga mengaku yang diri tu gay.
Hadoii.
Nauzubillah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...