Khamis, September 09, 2010

MILO produk terbaik untuk atlet perenang amatur macam aku.

"Bila balik Seoul?"
"Tak kot, aku rasa sini. Budak ni balik,"
"Bila diorang balik,"
"Entah tak tahu la plak,"

Aku tengok kalendar.

"Eh, Jumaat ni raya! Esoklah kot diorang turun,"
"Puasa sakan nampak, sampai lupa raya,"

Aku memang tak bersedia nak raya, apatah lagi esok aku bukan bakar lemang.



Beijing 2010 [25]

Bersedia untuk menyelam, tapi bukan minum air.




Mesti korang ingat iklan MILO, ada budak itu minum milo laju je berenang.

Aku nampak MILO.

"MILO satu!"
"Amiklah!"

Tempoh menjelang Ramadhan dihabiskan di sekitar kolam renang Asan Complex Centre, Universiti of Ulsan.

Tak ke menggila bila baca tengok member bakar meriam, main mercun kebam-kebum, aku kecebush dalam air. Argh, harap-harap aku dapat berenang dengan laju esok. Ini semua kerana MILO.

MILO untuk anda sihat dan kuat!

PS: Jangan bayangkan aku dalam suit berenang dan memakai google.

Kebosanan mencipta kelainan.

2 ulasan:

cik_salmah berkata...

google ke goggle :P selamat hari raya :) berenang leklok..tkehel bahu kang xde sape nk tlg, sume g raya..weee

Cik Iylia Syafiqah berkata...

dib!upload pic dgn swimming trunk!ade bran?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...