Khamis, Julai 08, 2010

Paul the Octopus, pernah main bola kat EPL.

Ramai betul nak jadi pak nujum.
Ramalan Pele yang serba gagal...sekarang, orang cari sotong pula!

Nama dah lah macam pemain bola sepak, Paul the Octopus. Biasa orang buat jangkaan bola sepak ni, ada tepat-tepat sikit, ada latar belakang pemain bola sepak (selain Pele, OK!). Ada orang bagitahu tadi, Paul berasal dari England dan membesar di German. Pasal sejarah dia dan bola sepak, kawan aku khabarkan pernah main liga divisyen tiga.

Kena buang dari kelab sebab kaki dia banyak sangat. Tak ikut peraturan FIFA kot, hanya berkaki dua boleh main. FIFA kata tak nak racist!

Ini jangkaan yang betul setakat ini oleh Paul si Sotong.





Germany Vs Ghana

Germany Vs England

Germany VS Argentina



Ini belum lagi terbukti benar...



Germany Vs Spain



Tengok bola sambil makan sotong kering kenyal adalah nikmat sekali. Ah, nama pun sotong. Ini hanya karutan, jadikan bahan gurauan sudah.

Why so serious?
(Kenapa serius sangat?)

Aku dah mengantuk.

Kebosanan mencipta kelainan.

3 ulasan:

Ries Lee berkata...

bengong punya sotong!

Nadia berkata...

walaupon ako x tgk bola tp ako nk gelak jugak kekekekek..~!!!

Tanpa Nama berkata...

pasni org xcari tukang tilik dh la..pakat2 g market beli sotong...ngeeeee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...