Selasa, Julai 20, 2010

[100 Sebab] Pertama.

18hb April, 1:40 Pagi.

Belajar kat perpustakaan, buat aku mengantuk. Tak boleh belajar.
Tengok kau tidur atas meja...comel.
Kau tidur, nampak comel.
Kau marah, nampak comel.
Kalau aku marah, mesti nampak buruk kan?

20hb April

Belajar susah kan?
Cuba kau fikir tentang aku, lepas itu belajar.
Lagi susah kan?
Kalau macam tu...belajar sikit, 40 saat kau fikir tentang aku.

22hb April

Belajar, belajar, belajar.
Berusaha dapatkan B+!

Sebab Pertama saya cintakan kamu.

Boleh tak kau membaca wajah dia? Wajah waktu bila kau paling suka?
[_] Bila dia lihat aku, mata dia bersinar.
[_] Bila dia ketawa dan gembiara, mulut dia terbuka luas. Wajah kebudakan.
[X] Bila dia lihat aku, dia senyum. Manis.
[_] Bila dia fikir sesuatu yang serius. Muka tanpa perasaan. Penuh karisma.

Semua keadaan wajah dia aku suka, yang aku pangkahkan X adalah paling suka!
Walaupun dah berapa kali cakap muka dia memang aku suka...
Aku memang suka tengok muka dia!

[Habis]

1 ulasan:

fndrocka berkata...

aku kena banyak belajar lagi pasal membaca muka ni rasanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...