Ahad, Julai 18, 2010

[100 Sebab] Cinta adalah?

13hb April

Lagi beberapa jam, 100 hari! Kau tipu aku yang kau kata pergi 'meeting'. Pandai kau menipu.
Mulanya, aku rasa tak kisah mana pun. Rasa suram dah, nak marah tapi dipendamkan.
Erm...peduli? Tak suka? Main-main? Jangan-lah nak act kool je. Isk, lelaki ni!
Aku tahu hati kau macam mana...lelaki yang comel!
HAHA.

14hb April

Lelaki ini, pagi pun tak hantar SMS. Sepanjang hari tak telefon. Tidur?
Hilang akal dibuatnya.
Nak telefon? Kang gaduh dibuatnya.
Eh, kau cakap kau sakit erk?
Apa-apa pun, makan ubat ye.

15hb April

Akhirnya, 100 hari!
Kau tak ada disisi aku. Erm..haa...isk! Sebabkan kawan-kawan kau bagi SMS tentang hari ini, rasa terharu pun ada. Kawan kau ada pesan, "Korang berdua kekal sampai selama-lamanya tau!"
Kahwin pun belum dah pesan macam itu. HAHA.
Kita nak selama-lamanya begini ke? Om?
Apa-apa pun, dalam tempoh selama-lamanya kita mesti berjumpa ye!

Hari ini pun, aku menipu pada kau. Om-maaa!
Suka betul main-mainkan kau.
Hari ini aku keluar main bunga api.
Dengar, kau pergi perpustakaan?
Betul ke? Waa...Fighting!

[Habis]

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...