Selasa, Jun 01, 2010

Jadinya, iPod Touch dijual-lah kan?

Ini waktu terakhir sebelum sesi penjualan barang yang digambarkan di bawah ini.
(Aku kitar gambar yang ada dalam komputer)



iPod Touch [01]

Cuci skrin sentuh, dah cari kotak lama. Nasib baik aku tak buang kotak ni. Bau wangi, sebab aku letak sebelah minyak wangi.


iPod Touch [02]

Kotak yang masih tak remuk. Masa ini, aku harap pembeli itu puas hati. Aturan bisnes pertama: Tarik perhatian pada bungkusan. Sengal.


iPod Touch [03]

Sudah masuk dalam kotak. Sebabkan iPod ni, aku bertukar dari PC ke Mac.








Harga aku jual: 54 peratus dari harga asal.
Nilai terbaik memandangkan ini adalah generasi pertama iPod Touch, dan bulan 9 ini bakal keluar generasi keempat.

Aku takkan memiliki iPod Touch baru, sebab nak simpan duit untuk kearah lain.

Lagipun aku pakai iPod yang lama.
Ipod yang merupai pregnancy test.
Kredit kepada Hyda.





PS: Jual motor, jual iPod. Seronok dow pegang duit sebab jualan. Tapi aku bukan ahli MLM.

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...