Ahad, Mei 09, 2010

BIMOS 2010 - BUSAN International Motorshow 2010



Ok, inilah gambar-gambar seterusnya. Aku agak excited nak upload gambar sebab aku baru pakai lensa baru yang menjadi buruan aku selama ini. Selepas berhempas mengharungi sejuknya musim sejuk serta kerja tambahan sikit, baru dapat hidup dengan lensa baru.

Agak puas berbanding lensa lama yang telah mencapai batas.




370Z

370Z yang menjadi idaman banyak lelaki jua, diberi nama lain "LADYBIRD"



Avante

Kereta yang menjadi tumpuan sepatutnya model KIA K5, tapi ramai sangat berpusu-pusu hendak mengambil kereta itu. Tiada sudut yang menarik untuk kereta KIA K5. Aku suka design kereta ini.



Hummer

Kereta yang menjadi idaman nigga-nigga. Mamat dalam ini bukan nigga tapi simbolik menunjukkan bahawa tayar Hummer begitu besar nak dibanding dengan lelaki average Malaysia.



Aston Martin

Tak sangka company ini masuk jua BIMOS. Tak puas menatap model kereta DB9, antara model kereta selepas siri kereta DB yang dipakai James Bond.

Camaro


Aku menunggu kereta ini bertukar jadi robot. Tunggu sehingga sejam jualah. Minah sebelah bajet dia adalah Megan Fox. Pigidah.

Abang

Lelaki ini adalah orang Sarawak yang mampu berkata berbahasa Kelantan dan Terengganu dengan fasih.

Pergh

Tanpa kata. S line tuh.

Bajet Comel

Model ini sentiasa memberi pose comel. Entah siapa tukar mode kamera aku ketika ini, gambar moment sebegini rosak.



Awek

Erm.



















Rahman

Mungkin gambar ini tak sepatutnya sebaris dengan gambar di atas. Tapi atas permintaan lelaki didalam gambar, maka diturutnya gambar ini diambil.



Dah pergi tidur dengan gambar-gambar ini.

Aku mahu ulas sebagai pelajar kejuruteraan automotif dan mekanikal, tapi isi-isi tersebut aku sudah transilasikan kepada bahasa Korea sebagai isi kandungan laporan BIMOS untuk dihantar kepada profesor aku minggu depan.

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...