Sabtu, Februari 20, 2010

De-activate Facebook benda yang senang sangat.

Aku sudah de-activate.

Tiada desakan atau ugutan bunuh pun. Cuma saja-saja, nak lihat apa yang berlaku kalau tiada Facebook.



Aku jumpa satu fenomena:
Aku bosan sangat-sangat. Akhirnya, aku keluar makan angin sehingga penat. Buat aktiviti berfaedah yang macam-macam. Owh, aku sudah kembali menggunakan kamera besar aku. Satu lagi aku berjaya selesaikan pembacaan mengenai keberkesanan pendidikan seks terhadap remaja.

Rupanya, kebaikan dan keburukan adalah lebih kurang sama sahaja. Semuanya bergantung pada cara perlaksanaan.


Rupanya, memang seronok tak ada Facebook.



Boleh menikmati saki-baki kehidupan dengan hebat.

Andaikata, aku tutup blog...


...rasanya, macam mustahil.


PS: Aku hanya de-activated, bukan delete.

Kebosanan mencipta kelainan.

3 ulasan:

jumari jipan berkata...

har.. har.. adib. seriusly, sejak aku bace blog ko ni, rase mcm nk jmpe jee org die. x tau nape. "

jijie berkata...

de-activated?
hehe...
selamat menikmati kehidupan tanpa facebook.. =)

Tanpa Nama berkata...

jangan tutup blog anda!!...~ o_O

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...