Isnin, September 14, 2009

Ils se marièrent et eurent beaucoup d'enfants - Aku tak reti cakap France!

Berpusu-pusu orang tanya aku pasal entri lepas. Hampeh korang, tajuk sebenar adalah kad raya tapi kebanyakan soalan tertuju ke arah si masa depan. Siapa mahu kad raya untuk raya tahun depan sila emailkan alamat kamu melalui email: dandelinoid [a] gmail.com.

Aku layan album Radiohead yang lama-lama, (mamat ini minat Radiohead, aku terbaca entri pasal Radiohead; Ries). Dari tahun 1993 sampai sekarang. Lepas itu aku ambil keputusan, single pertama dia; yang memang pertama dari mereka adalah masterpiece.



(Besar sungguh gambar ni!. Peminat filem romantik sila tengok la!)

Cerita ini pasal kes curang terhadap bini. Cerita ini pasal...bla, bla, bla, bla, bla. Lepas itu, bla, bla, bla... Kesian kat dia yang bla, bla, bla, bla... Akhirnya, mereka bla, bla, bla... bla, bla, bla. Tapi, bla bla bla bla..

Bla bla bla... bla, bla, bla. Bla bla! Owh, "Bla, bla, bla"

"Bla, bla, bla,!" bla bla. Bla bla, "Bla bla?"

[Kedengaran bosan untuk meneruskan bla, bla, bla]

Sila rujuk link ini: Ils se marièrent et eurent beaucoup d'enfants (versi Hollywood adalah 'Happily Ever After')

Siapa minat Radiohead, campur mamat cameo Johnny Deep sebelum popular gila-babeng macam sekarang dan filem romantik. Ini kombinasi filem yang sesuai barangkali. Aku jumpa video ini kat Youtube, ramai kata ini minit-minit yang perlu diulang tayang semula bila rasa nak tengok Johnny Deep.







Untuk peminat cerita lanun! Disney sudah mengumumkan bahawa Pirates of Caribbean akan masuk pawagam semula! Johnny Deep masih menerajui watak Kapten Jack Sparrow lagi tu.

Tapi adakah Keira Knightley akan ada juga dalam filem tersebut?

Kebosanan mencipta kelainan.

3 ulasan:

Unknown berkata...

haha!
ko patut dgr semua album Teksi Kematian Untuk Si Comel juga... :)

DandelinoiD berkata...

haha...itu band feveret aku...
lagu yg syahdu utk dilayan sambil biskut marie cicah teh suam...

Unknown berkata...

suara Ben Gibbard mmg menusuk kalbu aku beb....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...