Selasa, Jun 30, 2009

Kah Kah Kah. Aku ketawa!.

Kah Kah Kah Kah Kah.

3 entri yang lepas, kamu baca dan kamu beranggapan aku kena patut kahwin... Sekarang!

Kita tutup dulu topik pervert entri sebelum ini. Aku pun rasa 'Patut ker aku menaip cerita sebegini?'. Aku menaip juga cerita sebegitu atas alasan dicabar oleh seseorang; cerita yang 'keterlaluan' dari pandangan masyarakat majmuk.

Aku buat sedikit homework sebelum menulis cerita sebegitu. Tak tahu reaksi manusia lain terhadap cerita sebegini, adakah mewujudkan konfrontasi terhadap penulis blog itu? Atau, memberi keseronokan dikala kamu sarapan pagi membaca entri sebegitu?

Terpulang pada kamu!

Ada beberapa blog yang aku lawati, mereka bercerita cerita situasi pervert ini. Malah lebih dahsyat lagi. Kesannya,

Bilangan komen pada entri itu bertambah dari biasa. (Kamu boleh perhati dalam blog aku).
Lepas itu, aku akan di cop manusia yang gatal.
Lepas itu juga, ramai akan kata, "Wei, blog ko best dow!".
Lepas itu juga dan juga, kamu akan cuba kembali pada esok hari dan lihat samada ada entri baru ke tak. (Terutama kalau kamu kali pertama membaca blog ini)

Ini paling menarik...

Lepas itu juga, juga dan juga. Ada orang yang suka menggunakan Google untuk mencari cerita lucah dengan menaip,
"Filem lucah Korea", "Buah dada besar", "Istilah datang bulan", "Cikgu buah dada besar", "Filem lucah percuma", "Artis lucah Korea".

...dan mereka sampai ke blog ini, lalu kecewa kerana blog ini bukan blog bertunjangkan seksual fantasi. Terima kasih membaca 3 entri yang lepas, ianya amat memalukan aku sebenarnya. Apa salahnya, kalau menerima cabaran dari kamu.

[45 minit yang lalu]

Aku baru lepas mandi, ada orang hantar e-mail pada aku,

"Entri ko pasal Cinta Tunggal masuk blog Fakhrul Anour"

Blog sekarang dah jadi simbolik penghargaan dari manusia ke manusia lain, erk?

Kebosanan mencipta kelainan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...