Jumaat, Disember 14, 2007

The Official: Reality Rock N Roll



Dari lepas exam Fizik sampai sejam sebelum exam Thermodynamics, aku kumpul lagu The Official album latest mereka, tahun 2006, susah nak dapat MP3 mereka melainkan kalau beli kaset, CD pun susah kekadang...kira aku bernasib baik dapat jumpa 'full album' mereka....

P/S: Boleh pergi Dandelinoid IMEEM...

Inilah band yang kenal masa aku mula kenal ACAB, kira mereka ini sama-sama naik kot...
Aku layan band ini sebab budak sebelah bilik aku selalu melalak lagu band The Official masa Tingkatan 4 dulu...nama dia Zaid, orang panggil Botak...

Aku kumpul lagu ini sebab budak-budak yang layan band underground suruh aku cari...
Hasrul dengan Naim suruh cari...sebab hari itu aku dapat kumpul lagu band HUJAN...
Hayatilah lagu mereka, walaupun tak macam dulu, tapi lagu kali ini aku tersentuh juga...susunan lagu dengan baik, kemas (sebab mereka promosi kat Hotlink lagi tuh), dan lagu terakhir mereka Terima Kasih Semua memang menyentuh hati...ceh!
Lagu best: Hidup Kita

Sekian, nak pergi dewan peperiksaan....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...